viernes, 26 de octubre de 2007
miércoles, 24 de octubre de 2007
Literature 1st Advanced homework for Friday
Dear Students,
For Friday, please bring in two paragraphs written in your notebook and describing your predictions on each of the character's feelings: Nonno, Paul and John in the story: "The Pigman and me".
Please also bring in 5 words written in your notebook that you do not understand from the story.
If you still do not have your book, PLEASE bring me:
- a note from your parents explaining the reason
- the homework, done. You can photocopy the story from a friend's book at the moment.
Thankyou!
Miss Madeleine.
For Friday, please bring in two paragraphs written in your notebook and describing your predictions on each of the character's feelings: Nonno, Paul and John in the story: "The Pigman and me".
Please also bring in 5 words written in your notebook that you do not understand from the story.
If you still do not have your book, PLEASE bring me:
- a note from your parents explaining the reason
- the homework, done. You can photocopy the story from a friend's book at the moment.
Thankyou!
Miss Madeleine.
lunes, 22 de octubre de 2007
Requisitos para tener acceso al Colegio.
Estimados Padres de Familia y alumnos:
Les recordamos que para que los alumnos puedan accesar al Colegio deben traer:
- Uniforme completo correspondiente al día.
- Los hombres: Cabello corto, casquete regular.
- Las mujeres: Sin maquillaje, peinadas.
- Tennis blancos para educación física.
- En temporada de frío pueden traer una sudadera o chamarra adicional abajo del sweater de la escuela. Y mallas blancas las mujeres.
- Llegar puntualmente a las 7:20 a.m. y los Lunes de ceremonia a las 7:15 a.m. como máxima tolerancia.
Les agradezco su atención.
Miss Claudia Navarro.
Dirección.
Les recordamos que para que los alumnos puedan accesar al Colegio deben traer:
- Uniforme completo correspondiente al día.
- Los hombres: Cabello corto, casquete regular.
- Las mujeres: Sin maquillaje, peinadas.
- Tennis blancos para educación física.
- En temporada de frío pueden traer una sudadera o chamarra adicional abajo del sweater de la escuela. Y mallas blancas las mujeres.
- Llegar puntualmente a las 7:20 a.m. y los Lunes de ceremonia a las 7:15 a.m. como máxima tolerancia.
Les agradezco su atención.
Miss Claudia Navarro.
Dirección.
English Science' Adanced
ENGLISH SCIENCE GUIDE Ms. Yolanda Banuet First Science Exam –
1 Sec. Advanced. 1.- Students must study all the vocabulary- key terms Pages: 6, 12, 20, 24, and 30.
2.- Study the cell parts ( draw a cell )
3.- What are the 4 types of tissue that our body has?
4.-What is homeostasis?
5.-Where are blood cells produce?
6.- What are the 5 major functions of the skeleton.
7.- Study the methods to diagnose injuries in the skeleton.
8.- How many types of muscular tissue do we have?
9.- Write an example of where can we find each muscular tissue in the body.
10.- Study what is voluntary and involuntary muscles.
11.- What are joints?
12.- What is compact and spongy bone?
13.- What is melanin, pores, and follicles in skin?
14.- Study the parts of the skin.
15.- Study the main functions of the skin.
16.- How is vitamin D produce?
17.- How can a person obtain cancer in skin?
1 Sec. Advanced. 1.- Students must study all the vocabulary- key terms Pages: 6, 12, 20, 24, and 30.
2.- Study the cell parts ( draw a cell )
3.- What are the 4 types of tissue that our body has?
4.-What is homeostasis?
5.-Where are blood cells produce?
6.- What are the 5 major functions of the skeleton.
7.- Study the methods to diagnose injuries in the skeleton.
8.- How many types of muscular tissue do we have?
9.- Write an example of where can we find each muscular tissue in the body.
10.- Study what is voluntary and involuntary muscles.
11.- What are joints?
12.- What is compact and spongy bone?
13.- What is melanin, pores, and follicles in skin?
14.- Study the parts of the skin.
15.- Study the main functions of the skin.
16.- How is vitamin D produce?
17.- How can a person obtain cancer in skin?
domingo, 21 de octubre de 2007
MATEMÁTICAS I
ARQ. JOAQUÍN PÉREZ GONZÁLEZ.
Entrega 8
TEMA: Actualización.
SEMANA: 22 a 26 de octubre de 2007.
TAREAS:
1) Traer juego de geometría y compás.
2) Revisión y actualización de libros y cuaderno de trabajo; se detectó que no todos los alumnos están al corriente en sus cuadernos de apuntes, libros de trabajo y tareas; por este motivo, se estarán revisando durante esta semana para que al final del periodo este percance no afecte su evaluación o, en su defecto, tengan que establecer fines de semana maratónicos para ponerse al corriente (arrancamos esta semana con la lección 21 de la página 48 del libro de trabajo).
3) Realizar en forma puntual la tarea que se desprende cada día de la evolución de clase (ejercicios en cuaderno de apuntes).
4) Firma de enterado de los padres en examen del primer periodo (debe estar pegado y corregido en cuaderno de apuntes).
ARQ. JOAQUÍN PÉREZ GONZÁLEZ.
Entrega 8
TEMA: Actualización.
SEMANA: 22 a 26 de octubre de 2007.
TAREAS:
1) Traer juego de geometría y compás.
2) Revisión y actualización de libros y cuaderno de trabajo; se detectó que no todos los alumnos están al corriente en sus cuadernos de apuntes, libros de trabajo y tareas; por este motivo, se estarán revisando durante esta semana para que al final del periodo este percance no afecte su evaluación o, en su defecto, tengan que establecer fines de semana maratónicos para ponerse al corriente (arrancamos esta semana con la lección 21 de la página 48 del libro de trabajo).
3) Realizar en forma puntual la tarea que se desprende cada día de la evolución de clase (ejercicios en cuaderno de apuntes).
4) Firma de enterado de los padres en examen del primer periodo (debe estar pegado y corregido en cuaderno de apuntes).
Study Guide Social Studies 1st Intermediate
Five Themes of Geography
Movements of Earth
UNITED STATES AND CANADA
Land and Water
Climate and Vegetation
Resources and Land Use
Movements of Earth
UNITED STATES AND CANADA
Land and Water
Climate and Vegetation
Resources and Land Use
Study Guide Literature 1st Intermediate
Chapter 1 :The History of Chocolate
Chapter 2 : Addicted to Chocolate
Chapter 2 : Addicted to Chocolate
Study Guide Use of English 1stAdvanced
Present Simple/Present Continuous
Going to/will
Echo Questions
Obligation
Unit 1 Checkpoint p 18
Going to/will
Echo Questions
Obligation
Unit 1 Checkpoint p 18
Suscribirse a:
Entradas (Atom)